قصص محارم عندم تكون العائلة اساس المتعة 4 | قصص سكس محارم – موقع مترجم


الجزء 18
انا اتخضيت بس بكل برود دخلت جوة لبست الروب ومسكت منى بكل حاجتها ودخلتها جوة الدولاب الاخير انا دولابي جرار كبير ، وخبيتها بالبدل والجواكت و شنطة السفر ، و خرجت بفتح الباب و بصوت اجش ايييه في حديصحي حد كدة عملت نفسي متفاجئ انه ابويا ،وبقوله ايه يا حاج ولا قيت معاه ثلاثة من اصدقائه وجايين يكملوا ليلتهم عندي عشان عاوزني فموضوع قولتلهم هلبس واجيلكم دخلت اخدت دش سريع ولبست وقولت لمني بصي انتي تخرسي تقلي مش هقدر افضل قاعدة هنا قولتلها خلاص تعالي شيلت المرتبة نزلتها تحت السرير وفرشت تحتها بطانية و مخدة و سيبتها وقلتلها نامي عقبال ما نخلص وطلعت وجيبتلهم صنية مشاريب وترمس شاي و ابويا لاقيتو ماسك التلاجة اللي برة مطلع كل الشيكولاتة وكل حاجة جواها ليهم قولتله اراك تطلع من مالك راحو ضحكوا وقعدنا فضلنا نضحك اصدقاء والدي دول 2 مستشارين فمجلس الدولة ،وواحد لواء فالجيش، فضلنا نهزر و نلعب شطرنج وطاولة اكتر من ساعتين وفجاة لاقيت ابويا نتكلم جد شوية ، استغربت لاقيتهم قاعدين جنب بعض وكاني فكرسي الاعتراف بتاع بزاز بالظبط اللي عمال اطلع عين الناس فيه مش هيطلع عيني عشان محدش سيطلب ينزلني هههههههههههههههههه وانا مش هطلبها وكمان عشانzimaforsex بقصته المجنونة اللي محدش عارف هو مين اصلا ودخل امتى وازاي خليتهم كلهم يتجننوا ويتابعوا في صمت وانا قاعد قدامهم وسكت خالص .
ولاقيتهم عاوزني اتجوز وضحكت وقولتلهم لسة بدري ، وقلبتها بهزار وضحكنا جامدوبحكيلهم اني حسيت بكرسي الاعتراف بتاع  و اني اتخضيت زيه وقفلنا الموضوع بعدها بساعة كاملة من العند و قولتلهم هفكر ،مشيوا وانا باخد نفسي من اللي حصل.معايا مش عارف اعمل.ايه وافتكرت منى و روحت ع السرير بشيل المرتبة لاقيتها نايمة خليتها زي ما هي محركتهاش و نمت ع السرير بقي و سيبتها براحتها وانا نمت لحد ما لاقيت حد بيدبدب فيا من تحت و قومت من ع السرير و شيلت المرتبة وبقولها ايه اللي جايبك هنا وبستعبط واتنرفزت وضحكت عرفت اني كنت قاصدها خبطتني فراسي بضحك وقامت وسيبتها وفضلنا نضحك شوية و سيبتها ودخلت المطبخ اعمل كباية بن ولاقيتها جت بتنط ع ضهري و بتهزر زقيتها من عليا و مسكتخا قولتلها ادخلي خدي دش عاوزك فموضوع و فضلت تتمايع شوية و انا برضه جد جدا وبقولها يلا عشان متزعليش مني, ، فعلا لاحظت بغضبي و خلصت فنجان القهوة و طلعت لاقبتها لسة مدخليتش اصلا.
و دخلت تاخد دش و بعد ما خلصت وطلعت لاقيتني مجهزلها هدومها وهي, ماشية بالاندر والسنتيان و فهمت ان في حاجة سكتت و خلصت قهوتي ونزلت و نزلت معايا ببص فالساعة لاقيتنا 5 يعني منمتش غير. ساعة الصبح لسة مش المغرب و ركبتها عربيتها وركبت عربيتي و واول ما وصلت البيت بتاعها قولتلها انزلي تعالي عربيتي واول ما ركبت اديتها قلم عمرها ما هتنساه لاقيتها من الصدمة فضلت بصالي اكتر من دقيقة بس لسة بتغير ملامحها مش لعياط لا دي بتتغير لغل ايهدة كانها بتتحول قولتلها الورقة اللي معايا هقطعها بس بمزاجي يعني حالك واقف انتي فاهمة قصدي لاقيتها بتقولي يا ابن, الكلب ولسة هتبرطم نزلت من العربية و شديتها من شعرها بقوتي وبطلعها شقتها وهي كاسكة صوتها بالعافية برضه تخاف من الفضايح ،وانا خلاص قفلت معايا واللي استعحبته اول ما وصلتها مكنتش بتعيط بالعكس بتبصلي بجرأة غريبة و انا نازل ع السلم بتقولي انا هوريك هعمل ايه قولتلها كل حاجة كانت عندك معايا والجديد يا قطة هتعرفيه قريب اني هنزل افلامك كلها ع موقع الجنسي المعروف  اللي بكتب انا ياسر zimaforsex قصتي وقصة حياتي عليه وهخليكي عبرة لمن يعتبر .
لاقيتها اتخضت ووشها سحب منها الوان انا اصلا عمري ما هفضحها بس بهددها وخلاص و نزلت وروحت و صورتلها وانا بحرق ورقتها بعدها بساعة بالظبط و قولتلها مش هشوف خلقتك تاني ولو شوفتها او حاولتي توصليلي هفضحك ، وعملتلها بلوك و من غير ما اعرف اسباب خالص للي بتعمله وقفلت صفحة منى تماما لما كلمت اسراء وفهمتها كل حاجة لاقيت اسراء بتقولي طيب خلاص اهدي بس هلبس واجيلك قولتلها لا هتيجي تبيعي لبن ضحكت قالت لا دة جاية اشربوا وضحكت بمياعة وقولتلها عاوز انام لوحدي قالتلي براحتك ، بس.حتي انام فحضنك اختك قولتلها تعالي بس متطلعيش هنروح مشوار الاول وبعربيتك قالتلي عينيا هلبس العباية واجيلك حالا قولتلها اشطة جتلي وكنت لبست جلابية رصاصي وشورت تحتي و ركبت معاها وطلعت اطمن ع مها وهي مش عارفة وفضلت تسال وبقولها اسكتي شوية بدات تعرف من نفسها من نص الطريق و وصلنا والطريق زي الفل روحت لاقيت مها نايمة واديت الممرضة فلوس و لاقيتهم فحظن بسبب موت صاحبتهم و انا طبعا خلصت ع طول ومشيت بسرعة و معايا اسراء ورجعنا وقولتلها عاوز انام.مش قادر قالتلي عاوزة اتفرج ع الهارد قولتلها اما نروح وننام ونصحي.
قالتلي طيب بدلع كدة مقموصة و انا تقريبا قربت اوصل دخلت اولاد رجب السوبر ماركت و اشتريت شيكولاتة و power horse وروحنا واول ما طلعنا قلعت كان نفسي فحضن واخدتها فحضني جامد بس مش شهوة كان نفسي فحنية بس ع مين اسراء وقفتهولي بحركة طيزها ع بتاعي و فضلت تهزر ولاقيتهابتفتح power horse و بتقولي اقعد و فضلت ترقص بالعباية و فضلت تقلع و لاقيتها بتكمل لحد ما مبقاش عليها غير الاندر والبرا لونهم اسود و عليهم صور, لازبار و جاي امسكها لاقيتها بتزقني و بترمي ع نفسها المشروب و انا اتجننت من المنظر و شيلتها و شربت باقي المشروب و خليتها ع السرير وقطعت البرا بعزم قوتي وفعصت فبزازها جامد صوتت مني و انا اتجننت منها و فضلت اتعامل معاها بكل قوة وعنف وبسادية ، و فضلت اضربها ع كيزها وكسها و خرمت الكلوت بسناني ودخلت زوبري مرة واحدة وفضلت انيك فيها اكتر من نص ساعة لحد ما خليتها تروح مني وتتشنج وتنزل قرصتني من صدري جامد روحت رزعتها مرة واحدة شهقت ونزلنا فجاة مع بعض ونمنااااااااا ع بعض ، و صحيت ولاقيتها لسة نايمة عليا نيمتها ع جنب دخلت فتحت الخزنة وطلعت الهارد ركبته فالجهاز و فتحته لاقيت عليه 2 برتيشن واحد للنسخة والتاني بفتحه لاقيت عليه اكتر من 40 فولدر مختلفين و بفتح فولدر اتجننت ولاقيت شهقة اسراء ورايا و…………… ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــ
الجزء 19
صحيت ولاقيتها لسة نايمة عليا نيمتها ع جنب دخلت فتحت الخزنة وطلعت الهارد ركبته فالجهاز و فتحته لاقيت عليه 2 برتيشن واحد للنسخة والتاني بفتحه لاقيت عليه اكتر من 40 فولدر مختلفين و بفتح فولدر اتجننت ولاقيت شهقة اسراء ورايا و……………
اسم مين دة معقزووووول لا انا اتأكد الاول مين اللي جوة يا مصيبة سودة ومهببة احااااااااا يا بنت, المتناااااكة يا شرمووووطة ولاقيت اسراء بتلطم ع وشها وبتقولي يالهزي يا ياسر ايه اللي.بيحصل.دة الشرموطة دي.اتناكت من دة ازاي ، و مسكت للموبايل واتصلت بمنى مردتش عليا ، اتصلت اكت. من خمس مرات كرديتش عليا ، احا يا بنت الوسخة انتي اتناكتي من خالي ………..ولاقيت اسراء مش ع بعضها زبتقزلي خالك دة صح ، يا ياسر قولتلها ايوة و سكتنا خكس دقايق وقفلت الجهاز بكلمة السر و قفلت طل حاجة ومكملتش قولت لما اسراء تمشي و اخدتها وكنا مصدومين و وساكتين ومش عارفين نتكلم و فكيت الحوار ببوسة ع خدها زبقولها يعني ينفع تقعدي عريانة كدة وانتي فحضني و زبري واقف وسايباه كدة لاقيتها مبتتكلمش وفضلت تلعب فيه بايديها وقومت ووشيلتها واخدتها فحضني .
وقولتلها استني و اتصلت ببيتزا بابا جونز جبت بيتزا عائلي و 2 حاجة ساقعة وسلطات طبعا و قالولي جايين فخلال 25دقيقة عشان عميل مميز و قفلت و لاقيتها بتقولي ياسر بقولها يا عيون ياسر وعميها فيها خوف وقالتلي انت بتحبني قد ايه السؤال كان غريب فوقتها بس مسكت اختي وحطيت راسها غ صدري و بوستها من شعرها واحنا لسة عريانين هي لابسة الكلوت اللي خارمه و انا لابس.البوكسر وقولتلها بحبك قد عيشتي معاكي راحت بتقولي 18فالمية بس قولتلها.بقولك ابه همسكك افرمك خلينا ناكل.الاول وبقرصها من بزها لاقيته ملزق استغربت بقولها.ايه ده ، ردت بمرقعة دوقه واعرف ودوقت صدرها لاقيت طعم مشروب الطاقة power horse لسة ع جسمها وفضلت الحس. فجسمها.شوية ونسينا نفسنا وانا بلحس فرقبتا وهي.بتقرص ع زوبري والجرس رن قومت من غير ما افتح لاقيت الدليفري دخلت الاوضة لبست الروب واخدت الفلوس و اديتهاله و استلمت البيتزا ولاقيت اسراء فاتحة رجليها ونايمة وعسلها نازل منها عرفت انها خلاص لازم انيكها و نزلت بشفايفي ع كسها وبدات الخس لاقيتها شهقت بغنح و قفشت بسناني فكسها وعجبني طعمه ممزوج بالمشروب والدنيا فاجرة وفضلت الحس لحد ما نزلت كل. ميتها فبوقي.مرتين ،والبت عمالة تقولي حرااااااام عليك ارحمني بقي.انا عمري ما كنت كدة وعكري ما كنت بحب الجنس كدة انت عملت فيا ايه دخله بقي دخله وقومت قلعت البوكسر وناططعايها فضلت امص, فبزازها وىقبتها واحك زوبرب براسه من برا كسها لحد ما رزعته كرة واحدة واحلى كلمة ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه سمعتها فحياتي .
طلعت منها هيجاني اوووي خليتني ارزع فيها اكتر وبتقولي ايوة نيكني متوقفش لو هتموتني انا عاوزة احلبك عاوزاك تفجرني اعمب فبا كل حاجة و انا شغال مش سايبها وهي بتجنني بكلامها زيادة وقلبتها ع بطنها و رفعت طيزها ليا وفضلت ابوس فجسمها من ضهرها لحد طيزها وحطيت مخدتين فوق لعض وب ضه دخلته فكسها لحد ما نزلت لبني كله جواها وهي عمالة توحوح ااااااااااااااااااااح اووووووووووووووف طفيني كدة ايوة مفيش غيرك طفاني بحبك و اخدتها فحضني لاقيت البيتزا ناسينها و قومت حطيتها.فالفرن ونمنا وصحيت ع تليفوني بيرن احاااااا مين خالي ………. اعرفكم بيه (طارق الجمل ) حراسات خاصة سابق ،عضو مجلس الشعب سابق ، مليونير كبير ، وبيعق موقع وقصة zimaforsexوعائلته ، له 3 زوجات اجمل نساء بالنسبة لعمرهم ، 4 شباب و بنتين و حياته منظمه جدا واللي يفكر يقف قدامه يموت اسهل عشان هياخد عمركانت وعيلت بعد ما يخليك تتمنى موتك هيموتهم قبلك واخر موقف بيني وبينه اداني بالقلم قدام العيلة بعد ما ضربت اولاده كلهم و فضلت رافع راسي فوشه عشان اقوله حقي مش سايبه اول مرة من وفا. جدتي من 4 سنين يتصل و رديت الو السلام عليكم خالي : ازيك يا ياسر عامل ايه انا : الحمدلله ، ازيك يا خالي ليك وحشة جامدة و**** واحشني خالي :تمام تعلالي دلوقتي المكتب عاوزك انا : نعم ، دة من ايه لازم دلوقتي انا مش فاضي خالي : تعلالي دلوقتي نص ساعة وتجيلي. انا : في ايه عاوز ايه يا خالي خال: طيب تعالى بس.وانا هفهمك ولو مجيتش انا هجيبك ا نا : انت بتتكلم ازاي انت اصلا عارف انت بتقول ايه وقولتله طيب بس انا هاجي و نشوف انت عاوز ايه خالي : طيب تمام سلام وقفلت قومت اخدت دش وباينها بيتزا منحوسة سخنتها برضه فالفرن و اكلتلي قطعتين زشيلت اسراء وغطيتها ع السرير و لبست بدلتي وحلقت دقني ونزلت كانت الساعة 1 بليل و ركبت الشيترة و روحتله فاقل من ربع ساعة اتصلت بيه وانا تحت عمارة المكتب الامن اخدني ودخلنا ووصلني لحد عنده و طلعتله و سلم عليا بحرارة غير عادية و شربنا قهوة زقاللي دلوقتي نهدي ونتكلم جد اولا انتي ابني و الغلط وارد بس عاوز افهم ايه اللي بينك وبين منى السحاب ، قولتله هي الحكاية منى قاللي اه قولتله طيب منى كلنت مراتي عرفي وطلقتها وحرقت الورقة و خلاص الموضوع فركش ، قاللي انت متاكد قولتله اه ، قاللي هي بتقول انك سرقت من عندها.دهب امها ، انت لو عايز من جنيه لمليون تؤمر واحنا نجيبه بس تسرق ليه يا ابني ، قولتله هي حورت الحوار طيب يا حالي مفيش.الكلام دة وانا الحمدلله متيسر للحال دى وانا بسيبها كانت بتستحلفلي سكت و بدات ملامحه تتغير وبنبرة وقال ياسر انت سرقت منها ، هي متكذبش ورديت عليه قولتله و**** ما اخدت منها بجنيه دة انا اللي جاييلها مخزون التلاجة اللي عندها الحكاية مش كدة خالص ، قالي طيب فهمني قولتله اسالها وقولها اني لو ذليتها زي ما قولتلها هتلحق تعمل.ايه هي انت زي ما قولت خالي وزي والدي و هي شرموطة اكيد مش هتيجي عليا عشانها لاقيته بيقولي اخرس شرموطة مين دي اشرف منك ومن عينتك بنفس هدوئي قمت و قولتله انا قزلت اللي عندي زانت مصدقتش.و قولها وحياة ياسر اللي.كنتي بتتذلي.عشان حضنه ليذلك زلو انت اتدخلت يا خالي هتحصلها سلام. ونزلت وسيبته ولحدت بعضي و مروح و قفلت تليفوناتي و اول ما وصلت زطلعت لاقيت كل حاجة زي ما هي ، و دخلت اتفرج بقي عليهم هما.الاتنين بس هما الاتنين بينهم اكتر من 100فيديو و كليون كريقة واقل فيديو 10دقايق و كل حاجة بينهم قدامي بس سر الغلاقة اللي مفهمتوش ازاي خالي كدة معاها بيحبها.كدة ازاي و نقلت كل فيديوهاته نسخة ع فلاشتي الخاصة ونسخة ع فلاشة تانية وفضلت ادور لحد ما لاقيت اتنين تانين من مجلس الشعب معاها ياااااه دى قادرة بقى و لاقيت فيديوهاتي مسمياني دون عن الناس كلها zimaforsex نفس اسم كاتب قصة عندما تكون العئلة اساس للمتعة الموجودة ع موقع  بس الاسم هو عمري كله فداك وفضلت قاعج بظبط ااحاجات ع الهاردين و انقل كل الفيديوهات والصور عليه و و اخدت اهم الحاجات ع فلاشتي الحاصة و مكملتش وروحت حطيت ع فلاشة اسراء و قفلت زدخلت انام جنب.اسراء وصحينا ع صوت ترزيع وتخبيط جامد ببص اتخضيت لاقيت حاجة عمري ما.كنت اتوقعها.اساسا دى مصيبة بجد……………… تابعونا ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــــــ
الجزء 20
و انا لابس البوكسر ولاقيت الشرطة من العين السحرية و اتخضيت طبعا دخلت صحيت اسراء وقولتلها ادخلي نامي فالاوصة التانية بسرعة والبسي عباية وهي مش فاهمة دخلتاه و شيلت كل هدومها و لبست بنطلون و فانلة وعليهم الروب و طلعت وبفتح الباب وبعمل نفسي بزعق في ايه مين و كاني اتخضيت من وجودهم وبقولهم اؤمروا عايزين مين الظابط : النقيب احمد سامي مع حضرتك عندنا امر بتفتيش الشقة انا :امر بتفتيش شقتي انا ؟ الظابط:اه مش.حضرتك ياسر عبدال………… و حضرتك شغال في ……. قطعت كلامه وقولتله امر بتاع ايه طاعلي كرنيهاك انا هتصل برئيس مباحث القسم بتاع المنطقة بتاعتي وافهم قاللي بلاش شوشرة احسنلك قولتله انت مجنون ولا ايه وريني امر التفتيش دة دلوقتي طلعه من جيبه وبكل احترام اتاكدت من مين عمل الحوار دة الشرموطة منى قولتله اتفضل فتش دخل ولقي باب الاوضة اللي اختي فيها.مقفول وبيقوللي افتحها.قولتله استني اختي تصجي ،دخلت صحيتها و فهمتها وقلتلها تلبس عبايتها و طلعتها برة و قاللي بطاقتها بعد اذنك و انا فالحتة دي قلبت عليه ، قولتله نعم يا كسمك انت عاوز بطاقة اختي ليه وتصدق انا كان لازم اتصل بمديرك عشان يرفغك و رد عليا مقاطع بيقولي يبقي مش اختك ، روحت بعلو صوتي قولتله انت داخل تتهمني انا واختي يا حقير يا وسخ بايه دة الاهانة دي هرفدك بيها من الشرطة ومسكته وكنت هضربه ولاقيت اختي طلعتله بطاقتها عشان تخلص من المشكلة و لاقيتها اتصلت بابويا وعمي و الاتنين عقبال ما فتشوا الاوضة الاخيرة كانوا وصلزا ومعاهم كتيبة و ساعتها بقي واعتذر الظابط انه كان بيعمل شغله وبس و لما عرف انا مين بالظبط خلى العساكر كلها تنزل والامناء وفضل لوحده وعيلتي مين فضل يعتذر جامد بس لاقيت ابويا قاله هات الكارنيه بتاعك اشوفه الظابط طلعله الكارنيه وكمل ابويا ابقي قابلني لو كملت بعد النهاردة فالداخلية الا لو قولت حكاية الحوار دة وحكاية التفتيش ، و بدأ الظابط يتلجلج و وشه.اتخطف و مش عارف يتكلم وقال حضرتك كدة كدة هتأذي من اخرها منر طليقتي وقالت انك سرقت دهب من عندها وانا ظبطت الدنيا عشان افتش شقتك بس باين كدة دخلتني فحارة سد وانا اعتذرت ليكم ينفع امشي ، رد وقالوا هو دخول الحمام زي خروجه اتصل بيها و قولها انها تقابلك فكافيه تاهيتي اللي فالسبق و احنا هنكون معاك وهتعمل محضر جديد و هيكون كالاتي انها عاملة بيت دعارة فاهم راح سكت من الخضة وقال بس اللي وراها يكون ………عضو مجلس الشعب يا فندم خال الاستاذ ياسر لاقيت الكل اتصدم و سكتوا واذبهلوا و بس ابويا مسك نفسه بسرعة و قاله قالك ايه ، قالي اني لو ملاقيتش حاجة اتلككله عشان اخده الحجز وكنت هاخده فعلا لو مكنتوش جيتم راحنا كلنا و ابويا ضحكنا بصوت عالي ، ورد عليه بيقوله انت فاكر ان لو هو لوحده كان هيخليكم تلمسوه بدون امر قضائي دة ممكن يضربكم بالنار .
و محدش يقدر يمسه وراح قاله مالكش دعوة بخاله الخول دة وانا هتصرف معاهم بس منى دي حوارها حاجة تانية و هتعمل اللي قولتلك عليه بالحرف ومالكش دعوة بضهرها هيسيبها ، وهتدخل السجن انت فاهم النهاردة تبات فالحجز راح الظابط قاله حاضر ، و لاقيت اختي بتقول لابويا بس انا ماخدش حقي منه لسة قالها صح صح استني ،ورزعه قلم والظابط متسمر مكانه متحركش و قالها انزلي علي خده التاني اختي رفعت أيدها واديته القلم التاني ،بعزم قوتها و هو زي ما هو متسمر مكانه ودموعه واقفة ع عينه و قال بصوت مش طالع ينفع انزل ، ابويا مش تقولنا هتعمل ايه الاول راح سكت دقيقتين استجمع قوته و اتصل بمنى و قالها قابليني فكافيه تاهيتي اللي فالسبق وقالتله حاضر وابويا قالي خد السلاح اللي فالاوضة وانزل معاه و خلض الموضوع وتعلالي قولتله حاضر ، ودخلت غيرت و اخدت الطبنجة من جوة و نزلت مع الظابط و هو بيمشي خطوات مش متزنة و اول ما نزلنا ولاقينا العساكر شخصيته قدرت تمسكه وقالهم يلا بينا ع المكان الفلاني ووقفنا برة الكافيه ربع ساعة لحد ما جت وهي نازلة من العربية نزل وكلبشها فساعتها وقالها .
من النهاردة حياتك هتبقي اسود من الخروب واداها قلم طلع فيه القهرة اللي حصلتله ومسكها ودخلها البوكس و دخل عربيته وطلعت وراهم بالعربية لحد ما وصلت القسم ،لاقيته دخل و دخلها الحجز و قال للنسوان اللي جوة عايزة ليلة تشريفة محصلتش لبنت المتناكة دي ، وقفل وخرج و لاقاني فوشه قالي تؤمر بحاجة تاني قولتله هو لحد دلوقتي تمام ، بس انا عاوز اكلمك ، نطلع مكتبك نتكلم قالي حاضر ، وطلعنا وطلبلي قهوة بس مشربتهاش و قولتله الحكاية بتاعة منى وليه حصل منها دة وعرفته انها بتصور الناس واكيد صورته معاها و اول ما عرف اتجنن قاللي انا هنسيها اسمها اليومين دول ، و اعتذرتله ع اللي حصل وقاللي انا اللي اسف اني اتعرضتلكم و لاقيت مدير المباحث صحبي جه وبيهزر معايا وفضلنا نرغي خمس قايق وراح بص للظابط بيقوله يعني حظك يا بن الليوة ميوقعكش غير مع الناس دي وكمل قال جملة عمري ما هنساها :دة احنابنحط القانون عشان الناس دي تكسره انت اتجننت ولا ايه .
وضحكت على جملته و قومت اروح لاقيته بيقوللي انا جاي معاك ابوك ناكني فافكاري هخلص معاه دور شطرنج عشان افشخه ولو احاول مع انه دايما بيكسبني وضحكنا واخدت رقم تليفون الظابط و نزلنا ، واول ما روحت لاقيت اسراء وامي بيحضروا غدا و قعدنا كلنا ناكل و ابويا بعد ما خلصنا قاللي يلا ننزل انا وانت وصاحبك ونقعد ع قهوة قولتله طيب وروحنا فعلا كلنا قهوة و قاللي احكيلما و احنا بنلعب دومينو حكاية منى قولتله انها بتحبني وكانت عاوزة تتجوزني عرفي ومحثلش حاجة ومحطيتهاش ف ماغي لحد ما عزمتني ع الغدا وروحتلها البيت ولما كرفتها ونزلت بدات الحكاية دي ابويا بصلي بضحكة خبيثة وقاللي طيب وسكت و متكلمناش تاني فالموضوع و خلصنا قعدتنا ومشينا وروحت صاحبي واخدت ابويا و قاللي نزلي امك عشان نروح و وصل اختك قولتله اللي انت عاوزه بس اطلع بات فوق احسن قاللي لا عاوز اروح امك و اروح الشغل قولتله طيب انا هطلع انام عشان منمتش بقالي يومين قاللي اوك وسابني ومشي هو وامي و اول ما طلع اختي فضلت تضحك شوية و قولتلها في ايه قالتلي زلا حاجة بس فرحانة وحاسة اني طايرة من الفرح وقولتلها ليه قالتلي عشان وسكتت قولتلها عشان ايه قالتلي لاول مرة احس بالامان معاك انت و اخدتني فحضنها ومسكتها بوستها من راسها قولتلها ايه رايك لو نطلع نروح العزبة و منها اشوف الشغلاللي بقالي كام, يوم معرفش عنه حاجة وكمان نقعد مع العيلة ردت بغنج له وانت كل بنات ونسوان العيلة هيتهبلوا عليك اصلا قولتلها طيب يلا روحي بعربيتك جهزي شنطتك و هجهز شنطتي واجيلك قالتلي طيب اتصلت بايمان و قولتلها عاملة ايه ردت بحنان اخيرا وحشتك انت قاسي اوي قولتلها انا جاي البلد وهقعد اسبوع للشغل و نقعد مع بعض قالتلي انا هجهز كل حاجة لعيزوووونك قولتلها قولي للعيبة عشان اول يوم يكون سهرة طويلة قالتلي نعم انا عاوزاك قولتلها اهدي شوية لما اوصل واحكيلك اللي حصلي قالتلي طيب حاضر .
وقفلت وجهزت شنطة من كل حاجة و اتصلت باسراء قالتلي عقبال ما اوصل هتكون جهزت و روحتلها و اخدتها وسافرنا كل واحد بعربيته ورا بعض و فضلنا مستبق وطبعا فوزت بمراحل وهي تضحك وانا كمان ووصلنا ودخلنا البيت وقالتلي انا هوضب المطان فوق وانت روح جمع العيلة عشان يحوا يقعدوا فالمضيفة وانا هتصل بالبنات يجوا يساعدوني و كمان يباتوا معايا النهاردة قولتلها طيب وروحت لجميع اللفردا وجيبت شاي و بن و سكر و مكسرات ولب ، و روحت لاقيت سهر ، سلمي ، و وفاء و كيرفت و امنية و صفاء موجودين وكانوا بينضفوا وفضلت اؤخم عليهم و هما بيهزروا ويضحكوا و انا سبتهم و روحت اشوف اسؤاء عكلت اكل زلا لا قالتلي لشة قولتلها طيب هنام شوية انهي اوضة جهزت قالتلي اوضتك،جهزت فوق روح ريح وانا اول ما هجهز الاكل هطلع اصحيك و طلعت غيرت و نمت ولما صحيت طان ع صوت نامع ورقيق مش صوت اسراء خالص زكان من بعيدو كرتجف ببص بعين نص فتحة لاقيت سهر بتبص على. زبي, و عامل خيمة كبيرة فالجلابية اللي لابسها عاملو ومش عارفة تنطق منه روحت غدلت نفسي فجأة ولاقيتها بلعت ريقها و بتتكلم وبتقزلي ما تقوم بقي انت نايم بقالك ساعة بصحيك قولتلها هو في حد بيصحي.حد بالاسلوب المفروض تيجي وتصحيني يعني احنا زي الاخوات وضحكت و لاقيتها بتضم شفايفها وبتقوللي اخوات اه ههههههه مع ابتسامة حلوة وقالتلي طيب قوم يا اهويا عشان ناكل قولتلها تعالي قوميني ، دخلت وجاية بتشدني روحت شديتها جااااامد ولزقت شفايفي بشفايفها والصدمة التي جعلتني اتجنن من كل كياني واحس بأني ………………………….. تابعوني
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــ
الجزء 21
انا اتصدمت صدمة بنت متناكة لما بوستها بشفايفها الطرية زي المهلبية بالظبط وطعمها زي الفراولة انا وهي تهنا لمدة ثانيتين بالظبط لحد ما لاقيتها بعدت ولسة بفتح عيني كان القلم نزل ع وشي ووقفت بعيد ، وابتسمت وقولتلها طيب انزليلهم وقوليلهم محمد مش هياكل معاكم مرهق وعاوز ينام نزلت بالفعل قالتلهم الكلام دة و بدون مقدمات بعدخمس دقايق نزلت وقولتله م يا اندال و عاملين الاكل اللي بحبه و متقولوليش راحت اسراء بتتكلم والاكل فبوقها وبتقولي ما سهر طلعتلك قولتلها بتنده عليا من بعيد سامع الصوت بالعافية و نزلت حتى قبل ما افوق رحت قعدت ع الطرف والحظ انه جنب سهر بس مبصتلهاش وهي عمالة تبصلي و كان الاكل كالاتي : محشي كرنب ، ورق عنب ،لحوم مشوية ، بوفتيك ،شوربة خضار ، ديك رومي فالنص و فراخ بانيه و الاكل اتنسف و خلصنا و شربوا الشاي وانا شربت ينسون و لاقيت اسراء بتقوللي تعالى عاوزاك فاخدتني زقالتلي سهر حكتلي ع موضوع وعايزينك تحلهولها قولتلها موضوع ايه قالتلي هي حكتلي ع موضوع كدة قبل ما تطلعلك هي وايمان و ميرفت و وفاء بايتين معانا النهاردة وكلهم عارفين تقريبا فهنتكلم فالموضوع وانت قاعد عشان لو هتعرف تحله ، قولتلها بكل نفاذ صبر ما تقولي يا روح امك دلوقتي ، قالتلي مش هينفع دلوقتي خالص اهدى وبعدين نتكلم هطلع اعملك عصير ليمون من ايدي قولتلها طيب بس متتاخريش و دخلت القعجة الرجالة كلهم فيها وقعدت فوق الساعتين بنتكلم في جميع المواضيع و خلصنا القعدة و قولت اروح اتابع الشغل وارجع وفعلا .
و روحت الشغل و تابعت اخباره و راجعت الايصالات وجردت لاقيت الحساب مظبوط ، ووزعت ع الشباب كل واحد 100جنيه والمتجوزين كل واحد 150 جنيه يتعشوا بيها ، هي مكافأة ع الشغل برضه ، وخلصت وقفلت الاستوديوهات و المعمل و مشيت لاقيت ان اسراء اتصلت 10مرات اتصلت بقولها في ايه قالتلي اتأخرت قولت اتطمن عليك وقلقت لما مرديتش عليا قولتلهاكنت ناسي الفون فالعربية وبخلص واتابع الشغل وبطلع الاخطاء وكدة قالتلي طيب انت جاي قولتلها عاوزين عشا قالتلي لا انت عاوز تتعشي قولتلها نفسي فطبق محشي قالتلي ياريت بس خلص كله قولتلها خلاص ماليش نصيب لاقيت ايمان جنبها وبتقول و**** لاعملهولك دلوقتي ، روحت مسكت ايراء وبقولها وانتي فاتحة كسم الاسبيكر راحت ضحكت وقالتلي ما انت عارف اللي معانا عاملين ازاي و ضحكت وسكتت ومتكلمتش غير وبقولها.طيب سلام انا فالسكة وجاي اكل محشي خليهم يعملوابقي حلة صغيرة ع قدي و فعلا عقبال ما وصلت كانت الحلة بتستوي ع الناي نصها ورق عنبوالنص التاني كرنب هي حلة مش كبيرة بس تكفي.الغرض وقعدت و قفلوا باب البيت وقاعدين فالمجلس و فضلنا نتكلم شوية فمواضيع كتير و انا قطعت الحوار وبقول ها.ايه الموضوع يا اسراء راحت اسراء قالت لسهر احكي الموضوع قالتلها نعم هو انتي محكيتلهوش قالتلها و**** ما جيبتله سيرة خالص راحت سهر اتصدمت كأنها عملت مصيبة كبيرة.
ولاقيتها بتحسس ع خدها الناحية اللي ضربتني فيها بس مفهمتش فالاول وقعدت ركزت دقيقتين وحسيت ان الموضوع كبير وان سبب ضربتها كان انها فاكرة اني عرفت الموضوع واستغليته تقريبا دماغي اتلخبطت جامد وتودي وتجيب اكتر من خمس دقايق وعمالين يتعازموا ويتكلموا بس دة التفكير الوحيد اللي حسيت انه منطقي وقطعت كلامهم و بقول بصوت اجش وجاد تعالي يا سهر هنا راحت سهر اتخضت واسراء مسكتها و قعدوا قدامي راحت ايمان جت زي اللزقة بغرا و بتضحك وبتقولي.بص انا عارفة كل حاجة ودةل مخافيت هيتطسفوا انا هحكيلك قولتلها اهلا بالفتانة بتاعتي راحت قالتلي بس الموضوع كبير اوي و هي تفريبا كدة هتتبهدل جامد اتخضيت وقزلتلها مفيش حد من عيلتي يتبهدل وانا موجود راحت مسكت نفسها وقالت طيب بص بقي دلوقتي انت عارف كرم خطيب سهر قولتلها اه الواد الصعيدي المعفن اللي مبينزليش من زور قالتلي عليك نور قولتلها ماله قالتلي الواد بعد خمس سنين داخل خارج خطوبة بدأ يتهرب من البت زالبت اتعلقت بيه لدرجة الموت قولتلها هي اللي كسبت ، راحت الكل وقف بصمت زايمان قالت ما انت مش فاهم ما هو اخد غرضه خلاص وعاوز يخلع منها انا اتصدمت .
ومسكت سهر بقوتي وبقول لايمان اخرسي انتي بقي ، حصل ايه يا سهر فضلت.تلجلج شوية قولتها ناكك اتصدمت من الكلمة وردت ايمان اه قولتلها تخرسي انتي يالبوة ردي يا سهر ردت بصوت ضعيف اه قولتلها اتطلمي عدل اه ايه اه ناكني و كل كام يوم يرد عليا وبقابله ع مضض وبكون بعيط وهموت نفسي يتجوزني المفروض طان جوازنا كمان شهر عمال يماطل ويقول لابويا لسة قدامه سنة بس كل حاجة خلصانة اصلا وهو بيتلكك وكل شوية بيهددني هيسبني بعاري ودموعها نازلة و هارية نفسها ، قولتلها طيب اهدي خلاص مش دخلتيني فالموضوع قالتلي اه قولتلها يبقي متخافيشو ان شاء **** فالاسبوع دة هيطوت طتب عليكي ودخل ولو عاوزة تطلقي من الوسخ دة براحتك وهنقول انه مبيعرفش كمان وضحكت بعض العياط وقالتلي بس هو بيعرف وبتطلعلي لسانها روحنا كلنا ضحكنا و فضلنا نضحك وقولتلها بتحببه وعزفنلها ع ايدينا تيرارارااااا وفضلت تقولنا يا رخمين ماشي وقولتلها طيب خلاص هاتي رقمه واتصلت بيه ورد من اول رنة انا : السلام عليكم كرم : وعليكم السلام ياسر بيه واحشني يا باشا مش بتسال خالص بقالك كتير ، ا نا: معلش بقي ظروف يا كرم بقولك انا كنت عاوزك فشغل ينفع اشوفك كرم : اؤمرني يا كبير احيلك مصر, امتى انا،:لا انا فالبلد و هقعد كام يوم كمان تيجي تفطر معايا بكرة و نتكلم كرم : خلاص الساعة 9 هكون عندك
وقفلنا المكالمة ولاقيت سهر تليفونها بيرن واتلجلجت و قالتلي اعمل ايه قزلتلها هو بيرن عليكي دايما فالوقت دة قالت عمره قولتلها ليه قالتلي بكون نايمة و عاملة التليفون صامت قولتلها يبقي مترديش وانا هتصل بامك وافهمها انه لو اتصل انتي نايمة ، قالتلي تمام واتصلت بوالدتها وفهمتها اننا عاملينله مفاجأة ووافقت بدون تردد و ظبطت كل حاجة و لاقيت مير فت ووفاء قاموا يناموا و سهر بتغالب عيونها واول ما قاموا لاقيت ايمان و سهر و اسراء بيتكلموا سوا و فضلوا يقولولي ملكش دعوة انت وسكت خالص لاقيت سهر جايالي و بتقولي انا اسفة يا ياسر بقولها ع ايه قالتلي انا افتكرتك كنت عارف الموضوع وهتستغل ظروفي بس انا بحبك اووي و حاسة انك جامد و موز وعسل كدة فنفسك ودايما عسول ومالكش حل ضحكت ع كلامها قولتلها اعتبر دي مصالحة قالتلي لا طبعا المصالحة لسة جاية استغربت وقلت جاية ازاي لاقيتها.
باستني بوسة عميقة فضلت حوالي خمس دقايق بتخانق مع لسانها مين اللي يمص,.لسان التاني وفوقنا صوت ايمان وهي بتقول يلا نطلع بدل ما ميرفت ووفاء يصحوا دول لسة بنات يعني وطلعنا فوق ولاقيت التلاتة بيقولولي انت ادخل خد دش عقبال ما نجهز هدومنا وندخل ناخد دش دخلت الحمام اخدت دش و طلعت جريوا مع بعض ع الحمام وعقبال ما ياخدوا دش بقي هوصفلكم سهر دي بالظبط نسخة من سكية الخشاب بس ارفع شوية صغيرة + الشعر معدي الركبة مع الجسم القاتح و الشفايف الطرية وملامحها الصغبرة التس تجعل اقوى الرجال يحنو امامها لينول رضاها انما معايا دول بيجولي انا كدة ، انا بستغرب دة من ايه وسكتت وفطع حبل افكاري لما سمعت ضحكة جامدة طلعة من الحمام و قولتلهم وطوا صوتكم هتفضحونا و قعدت ربع ساعة افكر فحوار كرم دة اعمل فيه ايه و معرفتش ازصل لحل طبيعي غير اني ، اهدده و اخليه يكتب الكتاب خلال الاسبوع دة وهو هيشخ ع نفسه اصلا من اني اتدخلت فالموضوع و لاقيت اسراء بتقطع حبل افكاري بتقولي جاهز يا حتة انت ولا مش جاهز قولتلها نعم يا قردة قالتلي قردة وانا اللي مخلياهملك عرايس ابتسمت و لاقيت ايمان داخلة عليه بالاندر.
والبرا بتوعها السود ولاقيت سهر واقفة وراها بسنتيان ابيض منقط قلوب حمرا مشرشر، و نفس الحكاية ، فالاندر ،واسراء لابسة العباية بقولها ايه يا شيخة شبهتي زلا ايه قالتلي ارحمني شوية انا كسي, مش قادرة منه بقالي يومين ببوس رجلك ولا انت ناسي ،ضحكت وقولتلها هو انتي تتنسي ولاقيت ايمان قطعت الطلام وبتقولايه هترغوا كتير انا متناكتش من زماااااان ولاقيتها مسكت فزبري من فوق الجلبية و بتحك فيه و قلعتني الجلابية و قالتلي بص انا النهاردة اللي هنيكك هفضل فوقيك طول الوقت لحد ما اقع من طولي وبدأت تمص, فزبري وانا مسكر سهر اللي اسراء قلعتها اصلا وبوستها من شفايفها بوسة وكانت مكسوفة فالاول لحد ما نزلت ع رقبتها ومسكتني من رقبتي وبتبدا تشدني من شعري حسيت بهيجانها ، وفجأة لقيتها شهقت شهقة غريبة وقالت يا مصيبتي وبتمسك اسراء وبتقولها احا دة زب كرم نص دة و دة تخين اوووي وحياتي عندك انا لا مش عاوزة اتفضح وسكتها وفضلت ابوس فيها ولنزلت على بزازها اافيتهم ناشفبن سنة لسيطة محدش دعك, فيهم كتير وفضلت ارضع وايد ع بزها التاني وايد نزلت لكسها بتفرشه وهي خلاص تاهت.
لاقيت تسراء بتمص كس ايمان وايمان هارية زبري مص مش عاتقاه ولافيت سهر بدات تتشنج مني وايمان مكملتش دقيقتين ونزلت برضه ولتقيت ايمان زقت سهر و نطت ايمان ولفت رجليها حولايا ودخلت ظوبري حتة حتة وهي بتقول ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه ع جماله انت اللي بتفشخني و لاقيتها دخلته كله وفضلت تتنطط ونمت ع ضهري ومسكت سهر وخليتها تقعد ع بوقي ولاقيتها استغربت اوي من الطلب و قالت ان مفيش راجل يعمل كدة وساعتها عرفت ان هي مالهاش فاي شيء وقلت مقساش عليها و اول مرة ابص لكسها حسيت انها بنت بنوت دي شكلها جااامد وكسها وردي عاوظ يتاكل مش يتمص وازل ما بوسته اتجننت ولاقيتني بدات.الحس اتهبلتوفضلت الحس فكسها وعجبني طعمه اووووي وفضلت امص فيه لدرجة انها اتشنجت 4 مرات و وقعت فوقي وانا محسيتش ان ايمان سابت زبري من شوية ومش قادرة محستش بحد خالص غير كسها كاني سكرت منه و قومت ولاقيت بتاعي لسة منزلش وحديدة و فضلت احكه فكس سهر وهي بتقولي دخله بقي حراااام وبدات ادخله واحدة واحدة لحد النص ولاقيتها مش مستحمله خالص وفضلت اريحها سوية لاقيتها نظلت الخمسة ومش قادرة وبتقزلي انا هااص مش قادرة قولتلها طيب وزوبري وانا لسة متكيفتش قالتلي طيب براحة اعمل اللي نفسك في فضلت ادخل واحدة واحدة اول ما بدخل التلت الاخير لاقيتها بتبعدني ببقيت قوتها اللي مش موجودة اصلاوقربت ع شفايفها وروحنا فبوسة. كبيرة ودخلته كله مرة واحدة صوت ومسكتت بوقها وهي بتقول ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه اووووووووووووووف اااااااااااااااه ارحمنى ابعد واسراء قلعت الكلوت بتاعها وقعدت بكسها ع بوقها وفضلت تعضض وتمص فيه زي المجانين و انا انيك فسهر و اسراء سان ة عليا و بتقولي اههه البت دي شرسة بتفترسني ،وانا كملت نياكة لحد ما جيت انزل طلعته بسرعة ومسكته و حطيته فبوقها فضلت انطر فبوقها لحد ما خلصت ونامو انا قومت اخدت دش ولبست ونمت فاوضة تانية وصحيت الساعة 8 الصبح ودخلت لاقيتهم صاحيين وكل واحدة بتهوي ع كسها وضحكت من المنظر و زبي وقف منه وقولتلهم جهزوا الفكار لحد ما الراجل يجي وجهزوا الفطار و عدت الساعة وجه كرم نزلوا الفطار و لكن سهر منزلتش واكلنا وبعد ما اكلنا ،وسالني ع الموضوع
قولتله انت سخن, ع الشغل اوي كدة ليه ، راح قاللي حد يكون ياسر باشا عاوزه فمصلحة ومفيهاش مكسب كويس ،روحت ابتسمت بخبث وقولتله طيب مصلحتك فالموضوع جة انك وسكت وطلعت الطبنجة قدامه و كملت وبقوله انك تمشي حي من هنا استغرب من كلامي جداا و عمل كاني بضحك وضحك وقاللي ايه باشا الهزار دة روحت كسكت الطبنجة وعمرت و قولته كدة مفيش هزار قاللي في ايه ياكبير انا عملت ايه ،قولتله هتكتب كتابك ع سهر امتى ، راح سكت وفهم الحوار وبدا يتكلم يقولي هي حطيتلك بقي طيب بلاش الاسلوب دة عشان مش هكتب عليها ض بت طلقة فالكرسي اللي قاعد عليخ قولتله هتكتب عليها والشهود موقع  كله شاهد عليك في قصة zima for sex دي الناس ع اخرها وهتنيكك دلوقتي ولا ابدأ افرغه فيك لاقيتك شخ ع نفسه فعلا عمل حمام ع نفسه من الخضة وقولتله احا.ياراجل هبعت اجيب.المأذون دلوقتي و اتصلت بابوها قولتله هات اتنين شهود .تعالى كرم عاوز يكتب الكتاب دلوقتي اصله كان بيفاجئني انه عاوز يدخل اخر الاسبوع وكان معهوش فلوس للدخلة فطلب مني نعمله هنا ووافقت وراح جم والمأذون جه والواد متسكر مكانه و تم كتابة الكتاب و و سكوت تام و اصطناع فرحة و اول ما الناس مشيت نزلت سهر و قولتله عاوز البنت ولا لا قاللي لا لاقيت سهر اتجننت وبدات تلطش فيه وهو زي ما هو مبيتحركش وبتقوله مبتتحركش ليه قولتلها انتي مش شامة حاجة غريبة قالتلي ريحة قرف.واحد عامل.حمام قولتلها ما عشان الراجل عمل حمام ع نفسه ضحكت وقالت ما هو لو راجل كان فعلا فرق ولاقيتها.اتغيرت الف فالمليون من ناحيته.، وقولتله طيب بعد الدخلة بست شهور وهي اصلا مش هتبات معاك غير ليلة الدخله و هسيبلك شاش الدخلة انا هظبطه يومها مالكوش دعوة وسكتوا الاتنين ولاقيتها بتقوله يا راجل مسكت شعرها وقالت ادي شعري دة اهو لو خليتك تفرح معايا بس الصمت ساد الموقف .، و مسكته و قولتله سلا امشي من هنا خلصنا اللي احنا عاوزينه و ضحكت وقولتله استني يوم الخميس بليل المفروض الدخلة عليها كل عيلتك تيجي عادي فاهم هز راسه بااموافقة ومشي و اول ما مشي قولتلهم نظفوا كسم الكرسي دة بقي و جهزولي الاكل انا جعان ضحكت سهر وقالت عيوني وطلعت تصجي المخافيت زانا كلعت جيبت التليفون لاقيته فضل شحن و حطيتهةفالشحن وببص قدامي اتجننت احاااااااا هو ايه الحوارات اللي مش هتخلص ابدا دي الواحد عمره ما يخلص من الحوارات ابدا دة كله جه فبالي واللي قدامي.يهز.جبال …………… تابعووووني ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ
الجزء22
وانا مصدوم ومش عارف انطق و من هول الموقف حسيت باني مش قادر اتحرك وتخيلت كلمة كما خلي بالك من اخواتك اللي ابويا دايما بيقولها والاقي اسراء وهي ماشية بينزل منها دم بطريقة غريبة من تحت و كأنها حنفية دم مفتوحة وكانت لسة بتضحك وتهزر وهي لابسة عباية بيت فوق الركبة ومكنتش واخدة بالها من الدم بغزارته وهو بينزل وهي بتمشي وبدأت تدوخ وماسكة نفسها و مش حاسة بحاجة ونطيت من مكاني وجريت بسرعة وهي بدات تقع ولحقتها و انا مخضوض عليها حسيت انها اكبر جزء مني وبيقع دمعت وانا ماسكها وشيلتها ودة كله مها بينزل وخليت سهر و ايمان يجيبو ليها عباية وهروح بيها المستشفى دلوقتي وجابولها عباية وغيارات ولبسوهالها و روحت معايا ايمان و رايحين و البت رايحة راس فراس و انا بجري بالعربية زي المجنون وكنت هعمل حادثتين و وصلت وانا مجنون ودخلتها المستشفى ودخلت للطوارئ واديت الممرضة 100جنيه ودخلتها فثانية و دخلت وراها ووقفوني برة وانا هتجنن وعملوا كشف وكل حاجة وانا ع نار, وابمان طلعت تطمن ع اختها وقعدوا ساعة والدكتور طلع يعرف موقع .اللي.زيمافورسكس.بيكتب قصته العائلة اساس المتعة و و قاللي انا اسف كان في حمل وسقط بس المدام بخير اجمدربنا قولتله دي اختي ولسة جاية امبارح بليل من بيت جوزها راح قاللي جوزها دةىخليه يرحمها شوية عشان هو عفي حبتين انا بدأت ارتاااااااح واخد نفسي واقوله يعني هي كويسة يا دكتور قاللي ايوة الحمدلله مفيهاش اي حاجة غير انها ضعفانة ومفيش خطر ع حياتها خالص احنا علاقنالها محاليل وهتبقي بكرة بخير عملتا تنظيف للرحم ووقفنا النزيف و ظبطنالها كل حاجة متقلقش هتكون بخير .
انا بدات اقع بقي وارتاح بعد ما كنت هموت من السكتة القلبية دلوقتي باخد نفسي عادي ومرتاح و كلمت ايمان قالتلي.انها عند اختها وفكوا من عليها نص الجبس طلعتلها ولاقيتها بتضحك مع ان لسة نص وشها وارم وقولتلها يلا خفي وقوميلي محدش بيمتعني زيك رت بتلقائية تعالى انا زي القردة و بتسند ع ايديها لاقيتها صوتت واتوجعت وضحكنا انا و اختها وصوتنا جاب اخر الطرقة ودخلت علينا ممرضة واخدتها ع جنب و اديتها 100جنيه وقولتلها خلي بالك منها.
ونزلت وشوفت مين الممرضة المسؤولة واديتلها ورقة بمتين جنيه و استنيت لحد ما اختي فاقت و بعد ساعتين و مسكتها اتطمنت عليها و شربت شوربة عيانين وقولتلها انا جعان قالتلي اشرب شوربة من دي بهزار وبوستها من راسها وقولتلها هنكمل القصة بتاعتي من غيرك كسك, يومين ع موقع مترجم وهروح اكل انتي نامي والصبح من النجمة هكون عندك قالتلي متسبنيش طيب قولتلها يا بت منكتش.وانتي عارفة اللي حصل وجعاااان نزلت شفتها الليفوق بجوة وطلعت شفايفها لفوق بقمصة وقالتلي صحيح هو حثلي ايه قولتلها بكرة هقولك قالتلي طيب يا حبي بس عشان خاطري متسيبنيش لوحدي حالص قولتلها هاجي اول ما هصحي سيبتها وخرجت وحشتني ، دخلت ايمان العربية و بوستها تاني من راسها قولتلها بحبك لاقيتها قفزت براسها واديتني البوسة فشفايفي.وضحكت وسيبتها ومشيت و سيبتها تتفرج ع التلفزيون وركبت الهربية وابمان اول كلمة قالتهالي.بقولك ايه انا مقدرتش امبارح اكمل معاك بسبب انك سيبتني كتير انا بص.بقي.عاوزة اتفشخ زي ما فشختها بالظبط اتخضيت من الكلمة قولتلها انا منكتهاش امبارح ودة اللي مخليني مستغرب بس نكتها يزمين ورا بعض وكنت مفتري معاها للصراحة ، ضحكت وهي ضحكت وقالتلي خلاص طفيلي كسي شوية انا بص حطيت ايدي ع كسها كان منزل مية ومولع خليتني اصلا مولع وانا فالعربية ونسيت الجوع و خلاااص وحودت ع البيت ع طوول .
و روحت ع البيت لاقيت سهر و وفاء وميرفت مستنين و بيسألوا على اسراءواتخضوا لما مالقوهاش و ساعتها افتكرت اني جعان و كمان هيحان يعني احااااا بالاوي ولاقيت سهر بتسال طمنتهم و قولت لايمان اعمل إيه فكسمك الهيجان دة وزبري اللي واقف دة قالتلي متقلقش انا هتصرف ولاقيتها بتقول لوفاء وميرفت يا بنات روحوا الغيط هاتولنا ذرة وفشار عشان ياسر واحنا ونسهر قالت بس كدة هنتغدى هناك قالتلها خلاص بس متتاخريش ، وبصيتلي بضحكة مياصة بسيطة قولتلها يا ايمان انتي طلعتي مشكلة جامدة يا موزة و لاقيت البنتين دخلوا يلبسوا وانا نزلت من العربية و الجلابية نصها دم اسراء و بتاعي ظاهر قدام الكل وسهر ضحكت بمرقعة لما دخلت وبتقولي مالك قولتلها عاوز ارتاح قالتلي انت مش واخد بالك لاقيتها بتمشي مفشخة رجليها قولتلها صباحية مباركة وضحكت جامدة و لاقيت وفاء و ميرفت خارجين ولابسين العبايات السودة بتاعة البلد .، داخل الاوضة بغير هدومي لاقيت ايمان بتقولي انت لسة هتغير انا ماصدقت انهم مشيوا ومسكتها بوستها بوسة جامدة اوي و رميتها ع السرير وقولتلها النهاردة همشيكي مفشوخة ولاقيت سهر بتقول هو انا هسيبك ونيمت فوق كس ايمان.
و لاقيت سهر بتمسك زوبري ونزلت البوكسر وبتمصلي و عمال انيك بلساني فكس ايمان و سهر بترضع زوبري والاهااااات مالية المكان لحد ما نزلت ايمان مرة و روحت رايح شايل زوبري من بوق سهر وحطيته لمدة دقيقتين وصباعي فكس ايمان لحد ما نزلت تاني مرة و دخلته مرة واحد ومسميتش عليها وصريخها بيهيجني زيااادة وسهر قاعدة بكسها ع بوق ايمان و عريانة بلعب فبزاز سهر وايما وانا مش عاتقها ولاقيتها بتتشنج بعد خمس دقايق بس وكانت التالتة وقالت ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه ياسر اهدي شوية انا هموت كدة منك وانا مش سامع عمال ارزع فكسها ومش راحمها و فضلت انيك لحد ما اتشنجت رابع مرة وبدأت تدوخ ،سيبتها وشيلت سهر بوست كسها ونيكتها جنبها وايمان مش قادرة تاخد نفسها وبتقول ياااااااه اخيرا ريحت كسي انا خلاص انطفيت و لاقيتها راحت فالنوم وانا عمال انيك في سهر و لاقيت سهر بتقولي ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه يا ياسر اااااااااااااااه اووووووووووووووف براحة يا حبيبي و اتشعلقت فرقبتي ولاقيتها بتتشعلق فيا عشان اهدي وخسيتها وهي بتجيب مرة وسخونتها فضلت تزيد لحد ما قربت وا نزل وطلعته وحطيته ع كسها من برة ولاقيتها عمااالة توحوح وتقولي بحبك يا ولا بحبك اوووي و قومت وشيلتها ودخلتها الحمام معايا واخدنا دش سريع ونضفتلها كسها و دخلت تنام وغطيت ايمان و انا دخلت الاوضة التانية لبست شورت و فانلة كت ع اللحم.وعملت لنفسي ينسون وعمال اشربه فالبلكونة لاقيت وفاء و ميرفت راجعين جري يالهووووووي ع اللي انا شايفه احااااا ………….. تابعونا ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــ
الجزء 23
عمتا ميرفت صديقة سهر مش قريبتي بس زي سهر اللي هي بنت عمي, اخو ابويا مش شقيق الاعمار سهر22 مها 22 ايمان 19 اسراء 24 ميرفت 22 وفاء 17 واللي هيجوا فالقصة ويبدأوا يظهروا دول ليهم حكاية تانية خالص وكل.حاجة فيهم هحكيها واحدة واحدة انا من اللي شايفه والبنتين بيجروا ازاي وكمان ميرفت هدومها متقطعةش ولما شافوني فالبلكونة وقعوا ع الارض وبعلو صوتهم الحقنا يا ياااااسر الحقنا انا مستنيتش كلكة زيادة داخل واخد الطبنجة ونزلت بجري زي المجنون وفتحت الباب الحديد وخارج واربع شباب بيجروا عليهم وانا بجري وضربت نار فالمليان و الناس دخلت تجري عليهم وآل شباب ماسكين مطاوي بس اهل البلد لما سمعوا ضرب النار اتلموا. ووقفوا حواليهم والعيال خايفةو انا وصلت للبنتين قولتلهم بدات وفاء تتكلم بصوت خايف و بتترعش وبتقوللي واحنا راجعين مكملناش من عشر دقايق وجايبين الحاجة ميرفت قالتلي تعالى نمشي من وسط الغيط دة هنوصل بسرعة وطلعوا علينا وكانوا هيغتصبونا بس لولا واللت ميرفت بيقطعوا هدومها ومركزين فيها وهي بتحاول تفلت متخيلوش اني هضربهم بطوبة من الارض ولما جريت جريوا ورايا وميرفت جريت هي كمان و صوتنا من الخضة مش طالع ان احنا نصوت قولتلها خلاص اهدي واهل البلد حواليهم وضربت كلقتين فالهوا ولاقيت واحد داخل من النص من البلد راجل كبير اسمه عم رشاد كان بيديني وانا صغير حاجة اسمها كراملة طبعا محدش يعرفها الا بتوع الارياف، و بصيتله ومستني ايه اللي دخله ولاقيت واحد منهم قعد ع ركبه وقاله ايه اللي جايك يا جدي, .
انا اتجننت وروحت عليهم وضربت طلقتين فالهوا و خليتهم يرموا المطاوي ومسكتها طبعا عم رشاد نسيني بس انا عمري.ما هنسى الراجل الطيب اللي.دايما كلن بيحكيلنا حواديت وقصص وعبر ومواعظ اللي هحاول اكون زيه فموقع  اللي بكتب فيه القصة دي قصة العائلة من زيمافورسكس ، سلمت عليه ازيك يا عم رشاد واخبارك لاقيته بيقولي حفيدي عكل ايهيا بيه احنا علابة و ع قد حالنا انا اسف وهو راجل كبير و بيترجى ابنه الللي كان بيديله حاجات كتير وبيحبه زبيقعد معاه انا عيني دمعت ع الموقف اللي اتحطيت فيه بالعكس كمان حضنته جاااامد و عيطت فحضنه وبقوله مش فاكرني يا عم رشاد نسيت ياسر ابن الحاج …… اللي كان ، قطع كلامي واخدني فحضنه وفضل يبوسني ويقوللي حبيبي و ومشيت الناس و خليت العيال بتزع المشطلة يجبوا الحاجات اللي وقعت من البنات و اخدت البنات وعم رشاد و ع البيت وبيقولي اناومعرفش يا ابني حصل ايه انا اللي اسفلك ابوس ايدك انا اسف قولتله انت كلمتك سيف ع رقبتي يا عم رشاد انا لو معاك انت مش هتكلم مهما حصل وفضل يبوسني و خليت وفاء تعملنا اكل وقولتله سيبني اخوفهم شوية بس يا جدي ووافق و الشباب جم وقولتلهم انتوا منين رد عم رشاد قالوا دول ولاد خالت المفعوص دة وجايين بقالهم شهر.
هنا وهينزلوا اليومين الجاين دول اسكندرية تاني و مسكتهم و قلتلهم انتوا ازاي تفكروا فكدة وانت بالذات انت فاكر انهم مش هيعرفوك ولاقيته بيقول عمري ماشوفتهم قبل كدة وقطعت كلامه وقولت عشان دول ولاد اللي بينكوا البلد والناس محدش بيشوفهم دول من عيلتي وانا اللي هينزلكم اصلاحيات من دلوقتي والعيال بدات تعيط وتعيطو عم رشاد لاقيته بيمثل ليا بعد ما غمزلي انا عمال اعتذرلك قولتله يا عم رشاد اعتذارك هو اللي هيخليني معملهمش عاهات دايمة راح قاللي اللي انت شايفه يا ابني وفعلا خليتهم كلهم يعملوا يعيطوا بحرارة وقولتلهم تروحوا دلوقتي عدلولو شوفتكم تعملوا اي حاجة هعدمكم تلقائي بالطبنجة ودة عشان خاطر عم رشاد وبس و باسوا ايد جدهم . مشيوا و انا مسكت عم رشاد و قولتلوا رايح فين يا جدي هناكل سوا فاللي عيشت وشوفت ابن ليا رفع راسي وباس راسي خلاني اعيط اكتر من الاول و مسكت فيه وقعدنا اكلنا و قام عم رشاد و نزلت معاه و وحلفت اني هوصله ووصلته وبصيت لاقيت العيال قاعدين برة بيلعبوا بالموبايلات.
و جريوا دخلوا جوة كلهم زضحكت انا وعم رشاد ونزل وشكرني وفضل يعزم عليا بس طبعا مرديتش و رجعت البيت و ميرفت فاقت زالبنات التانين فاقوا وفضلوا يتكلموا ع اللي عملتوا وكأني بطل من ابطال مجلة بزاز اللي بتخلي اي شخص يتجنن مع اني اول مرة اشوفها النهاردة بس بسبب كلام الناس عن الموقع وعنها لازم ادخل واقراها و قعدت معاهم وبدا التعب يحل عليا و مأكلتش ونمت وسيبتهم كلهم و صحيت لاقيت الاريع بنات قاعدين قدامي مستنيني اصحي عشان يحضروا الاكل طبعا انا اتجننت من جنانهم .بقولهم انتوا هنا من امتى قالوا بعد ما.نمت بساعة ببص.لاقبتها الساعة 6 الصبح يعني نايم 12ساعة روحت قولتلهم يا ولاد المجانين وضحكت طيب هصدق فين الاكل و لاقيت اربع طبليات بيتحطوا كل واحدة عاملة اكل شكل ومختلف عن التانية يعني عاملين احسن اكل اي.واحدةفيهم تعرف تعمله وبصيت للاكلزاحدة عامل .فتة ، وكوارع طبعا مباكلهمش لو هتقتلوني ودي كانت ميرفت و عملتلها فضيحة ز قولتلها انتي كش هتلعبي معايا فالنهائي ابدا. واللي ضحك ايمان وسهر عشان فهموا طبعا ، وببص ع اكل زفاء لاقيتها عاملة محشي وحمام ، وببص ع ايمان بقي.عاملة دكرين بط و رز وبسلة ، و سهر بقي عاملة شوربة جمبري و جمبري طاجن و رز احمر انا اخدت الحمامتين و اخدت الشوربة وحطيتهم فطبلية وقولتلهم اقعدوا ع.الارض كلوا انتوا بقي عشان اتمزج .
لاقيتهم بيردوا فصوت واحد احنا مناكلش الا لما سي ياسر يخلص اكل قولتلهم اجري وراكم بالشبشب اقعدوا كلوا وضحكوا وقعدوا ياكلوا و اكلت و قولتلهم انتوا منمتزش قالوا لا قولتلهم طيب نظفوا الاوض والبيت وناموا هروح اشوف مها واسراء واتابع الشغل و لو اسراء جاية هجيبها معايا قالولي طيب وفعلا دخلت اخدت دش ولاقيت سهر داخلة ورايا قولتلها في.ايه يا مجنونة كلهم برة قالتلي كلهم تحت بينضفوا بص انا عاوزة افضل امص بس وقبل ما ينزل بشوفية تدخله و تنطر جوة وقلتلها لا قالتلي ليه قولتلها انا مهدود وعاوز ارتاح شوية لاقيتها قلعت بكل جرأة وفتحت كسها بايديها وبتقولي اةةة موحشكش دة لاقيته زقف ابن الكلب كانه مناطش من سنة وروحت ساندها شوية ع الحيطة وفضلت انيك فيها معملتس اي مداعبة وفضلت انيك فيها وهي.كاتمة اهاتها ودة جنني منها زيادة وقلبتها ونيمتها ع الارض.وفضلت ارضع فبزازها حسيت انهم هيتقطعوا فايدي و فضلت انيك اكتر من ربع ساعة ووجاي انطر مسكتهاو حطيته فبوقها وقلتلها.مس هنطر فكسك دلوقتي خالص.
وضحكت و قامت وابصيت ع الطريق وخرجت بسرعة من غير ما حد ياخد باله و ماشية مفشخة خالص فضلت اضحك ع منظرها و اخدت الدش و خرجت لابس بنكلون ترنج و تيشيرت واخدت الموبايلات و المفاتيح و المحفظة و نزلت ركبت العربية و روحت ع المستشفى و واول ما وصلت طلعت سلمت ع الدكتور قاللي اختك احسن بكتير دلوقتي وتقدر تاخدها قولتله ربنا يكرم اصلك و لاقيتها مكشرة و سالتها مالك قالت عادي وقولتلها اجهزي هاخدك و نروح وطلع لمها واديت الممرضة 50 جنيه وسلمت ع مها وهزرت معاها شوية ولاقيت اسراء ورايا سلمت على مها وبهزار و بضحك.باين كدة انها.زعلانة مني و طنشت و نزلنا ركبنا العربية واتصلت يحضرولنا اكل عشان اسراء وقالوا ماشي واحنا فالطريق لاقيتها بتقولي شزفت بقي.انا.حملت منك وانت سقطتني انا استغربت من الكلام مش فاهم هي عاوزة ايه بالظبط قولتلها يعني ايه قالتلي.كان نفسي فالنونو منك انت ايه مش فاهم انا بطلت برشام معاك و شيلت وسيلة الحماية انا اتصدمت.
ووقفت السيارة و فضلت مصدوم ومرديتش ايه التفكير وصل للدرجة دي وعملت نفسي بضحك ومثلت الضحك عليها وقولتلها انتي مجنونة و مينفعش انك تعملي كدة تاني قالتلي لا هعمل كدة مليون مرة لحد ما.اجيب ابني.منك قولتلها انتي هبلة انتي احتي ازاي ابنك مني انا مش فاهم هتوصلي لايه وسكت لما لاقيتها مصممة مع اني مش موافق تماما.و اكيد فضلت لهزر عشان متحسش اني بفكر فحاجة و.صلنا البيت وطلعت زقولتلها لازم اتطمن ع الشغل خليكي فوق وانا هاجي ع طول و فضلت افكر كتير فمليون فالموضوع اللي بيحصلي بتاع عيلتي كلها دي انا لسة 18سنة ووصلت لكدة لا وكمان ان كل عيلتي اكبر واحدة اللي هي اسراء 24سنة وفي عز جسمها وجمالها وكلهم نفس الحكاية اكبر واحدة فيهم 19سنة اصلا يعني كلهم خلاص لسة شاربين الانوثة جديد ووصلت الشغل بعد ما وصلت لفكرة مهمة جدا وحللت الموضوع فدماغي كويس وكنت مضيع ودماغي مش فيا وانا فالشغل مش عارف اراجع اقعدت ساعة وشربت قهوة فزقت شزية دخلي شويت زباين هزرت معاهم دخلتهم واتصوروا وحاسبت زخلصت بقيت الساعة 10بليل ومش عاوز اروح وماكلتش ونفسي مسدودة و فكرت فالاتي بالظبط انا خليت مها.تبدا تنتحر وكانت هتموتني لو بعدت عنها و موتت ممرضة و خليت رنا تبعد عن جوزها ومش عاؤفة توصلي و كمان يعني انا حملت اسىراء وفرحااانة بيه عشان مني.انا، ايه دة انا مش قمور ولا انا حلو, حتى انا انسان عادي جدا ودة مخليني متجنن اكتر من الاول و فضلت افكر لحد مالاقتني بنام ع نفسي والموظفين روحوا والساعة بقيت 12 و بمسك التليفون لاقيت 269رنة قولت احا لاقيتهم هما بيتصلوا اتصلت لاقيت اسراء انهم قلقوا عليا استغربت قولتها انا فالطريق بس الشغل كان كتير شوية ،قفلت المكان كامل و قررت اغرب قرار ممكن اي حد يفكر فيه ومجنون جدا ويسعد كل الناس و هيخليني ملك الملوك كلهم لا دة بالعكس شهريار هيغير مني وان مرجعش فيه مهما حصل وكان القرار هيغير حياتي 360درجة و كان هو ………….. تابعوني ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــ