قصة سكس سادية و لواط ساخن – الخول يلحس قدم مراتي و انا أفشخ خرم طيزه – موقع مترجم


سكس, مترجم – قصة سكس سادية و لواط ساخن – الخول يلحس قدم مراتي و انا أفشخ خرم طيزه – مباشر
انا مازن 27 سنه شاب طويل روحت للجيم سنتين بس بطلت اروح بعد الجواز فجسمي الي حد ما رياضي شعري اسود وعنيه بني اعمل محاسب لدي احدي الشركات متزوج وانا بعمر 25 من فتاه جميله متوسطه الجسد بزازها مليانه عنيها سودا تماما كشعرها قصيره القامه او يمكن انا اللي طويل زياده عن اللزوم تبدأ قصتي بعد الزواج بسنتين بعد اما قررنا نسيب الشقه اللي في بيت العيله ونشتري بيت جديد وتمت البيعه واشتريت بيت مكون من طابقين واسع جدا في احدي الشوارع الفرعيه شارع هادئ بطريقه مخيفه كل واحد في الشارع في حاله بعد ان انتقلنا انا ومراتي للبيت الجديد بدأ اتتعرف علي جيراني والعجيب ان محدش جالي ولا قالي اهلا بيك ولا اي حاجه الا جاري اللي جمبي محمود وكان لسه في مرحله الثانويه وبدأ يعرفني بالجيران وبعد 3شهور مراته طلعت مره تمسح مدخل البيت وفتحت الباب (وكانت لابسه براموده) عشان تدلق المايه في الشارع لاحظت ان جارنا احمد اللي ساكن في البيت اللي قدامنا واقف في البلكونه وباصص اوي لجسمها ( زي ما هي كانت فاكره) لما لاحظ انها بصاله بص بعيد المهم الموضوع ده اتكرر اكتر من مره ولما مراتي حكتلي انا كنت رايح عشان اضربه ولما عرفت انه ساكن مع امه, امرأه عجوز في سن 50 قولت اتكلم معاه بالذوق احسن لما كلمته كان رده لا دي كدابه وبتتبلي عليا ولو معاك دليل يثبت عكس ده قولهولي بدأت اراقبه واراقب تصرفاته عشان اقدر امسك دليل عليه لاحظت حاجه غريبه ان اي واحده ماشيه في الشارع مش بيبص الا علي رجلها ولما ترفع العبايه بتاعتها عنيه بتوسع وبيركز اووي في رجلها ونظراته بتبقي كلها شهوه فكرت شويه وعرفت همسك عليه دليل ازاي وانتقم منه ازاي كلمت جاري محمود قولتله انا عاوز اضيفك علي الفيس ضافني علي الفيس وبحكم ان هو و احمد اصدقاء (احمد اكبر من محمود بسنه فبيديله كتبه وبيقوله يروح عند مين من المدرسين وهما الاتنين بيشجعو نفس النادي فاتصاحبو علي بعض) دورت في الاصدقاء عند محمود لحد ما لقيت ايميل احمد بسرعه عملت ايميل فيس جديد وبعت لاحمد طلب صداقه وكلمته علي ماسنجر وبعتله صور, لرجلين بنات من النت وقولتله نفسي الحسهم وانت بعد حوالي اسبوع عمل سين للرساله وبعديها بيومين لقيت ايميل باعتلي طلب صداقه وبيقولي الصور تجنن هموت والحسهم عرفت ان هو احمد كلمته حوالي شهر عرفت منه انه سالب بنوتي بيحب يلبس لبس امه وهيموت ويلحس رجلين بنت, ويعيش خدام تحت وان اسمه البنوتي هو (سوسو) رجليها كانت قدامي مشكله واحده عشان احقق انتقامي
وصلنا لحد اني عرفت انه سالب بنوتي بيحب يخدم علي البنات وجتلي فكره حلوه للانتقام الفكره هي اني هخليه يخدم مراتي اللي كان عمال يبص عليها واني انيكه قدامها المشكله ازاي هخلي مراتي توافق انه يلحسلها رجليها واني انيكه قدامها بدأ افكر لحد ما الليل جه وانا لسه موصلتش لحل لحد اما مراتي قالتلي مالك لسه موضوع احمد مضايقك احنا ممكن ننقل من البيت ده لو لسه مضايق ضحكت وقولتلها لا لازم ننتقم منه ايه رايك هخليهولك يجي زي الكلب يلحس رجليكي ويتأسفلك لقيتها بصتلي باهتمام وقالتلي ازاي قولتلها ملكيش دعوه ازاي بس المهم تنفذي اللي هقولك عليه بالحرف الواحد وانا هخليه يلحسلك رجليكي بصتلي بابتسامه عريضه علي بقها وقالتلي ماشي اما نشوف تاني يوم اشتريت خرزانتين وحبال وكلده مراتي مستغربه ليه اشتريت الحجات دي قولتلها هتفهمي كل حاجه بكره تاني فهمت مراتي هتعمل ايه كويس في الاول مكانتش موافقه بس بعد كده وافقت فضلت مستني لحمد ما شوفت احمد قولتله تعاله نشرب انا وانت حاجه ساقعه ونتكلم سوا في موضوع مهم رفض وقالي انا قولتلك كل اللي عندي هنا طلعت مراتي بالبراموده وقالتله تعاله يا حماده عوزينك في موضوع تاني اول ما شفها نسي تماما اني واقف وقالها عشان خاطرك بس قولتله تسلم يا حماده تعاله ادخل دخلته اوضه الضيوف ومراتي واقفه علي الباب قولتلها هاتي عصير لحماده قالي في ايه عاوز ايه قولتله هتعرف كل حاجه دلوقتي دخلت مراتي ومعاها الصينيه اللي مكنش عليها غير الاناء بتاع العصير وقعدت قدامنا وحطه رجل علي رجل وكانت لابسه بنطلون برموده و جزمه بكعب وهو اول ما شافها حاطه رجل علي رجل وعماله تحرك رجلها وهو عنيه بقت علي رجلها ناسي تماما ان في حد حواليه وفضلنا علي الصمت ده دقيقه قبل ما اقول لمراتي اومال فين الكبايه بتاعت حماده قالتلي يوه الكوبايات مكسوره بالتاكيد حماده مش هيزعل انه يشرب في جزمتي وقلعت جزمتها وصبت العصير فيه وادتهولو بصلي في ذهول وانا مبتسم وبقولو اشرب يا سوسو بصلي باندهاش وعنيه فتحت جامد وبؤقه اتفتحت وبدأ يتنفس بسرعه كأنه مش مصدق ان انا اعرف سره او مش مصدق اللي هيجري مسكت الجزمه من ايده وشربتهاله وقولتله انزل يا خول, بوس, رجليها من غير مقدمات نط علي رجليها مراتي خافت واتنطرت فوق الكرسي جريت شديته من شعره وقولتله انت مش عاوز تتروض كويس يا كلب وضربته بالقلم قولتله علي رجليك وايديك زي الكلب قلعته البنطلون وكانت المفاجأه لابس كلوت فتله قولتله كلوت مين ده يا خنزير قالي كلوتي انا اللي مشتريه مراتي قعدت تضحك بصوت عالي وقالتله طب يلا الحس رجلي يا كلبه قولتلها لسه استني قلعته كل حاجه وسبته بالكلوت الفتله وقعدت اضحك وقولت لمراتي هوريكي اللي يضحكك اكتر بس بعد اما اجهز الكلب ده
مراتي قالتلي ايه اللي ناقص الكلب ده قولتلها هتشوفي طلعت الحبل وخليته يحط ايده علي كتفه وربطهم وتنيت رجليه وربطهم زي الصوره دي ومراتي عمال تضحك اكتر من الاول قولتلها اللمسه الاخيره ربطت حبل في زبو, واديتها الحبل وقولتلها كلبك جاهز قالته وهي, عماله تضحك الحس يا كلب وبدأ يلحس ومراتي كانت مستمتعه جدا وفي قمه سعادتها ببص علي خرم طيزه وهو في وضعيه الكلب لقيت خرمه واسع قولتله مين بينيكك قالي محدش انا بريح نفسي بالخيار ضحكت وقولتله خلاص جه اللي هيريحك تفيت علي خرمه وبدأت احط زبي, فيه ومراته تفت علي رجليها وقالتلو الحس تفتي يا كلب وانا نازل نيك, في طيزه وهو عمال يتأوه ويصرخ وهو بيلحس رجلين مراتي وكل اما يعلي صورته مراتي تضربه بالقلم وتقوله وطي صوتك كان مليان الجسم اوي وبزازه مدلدله وبضانه عماله تتمرجح وانا بنيكه وانا عمال اضربه علي طيزه لحد ما نزلت طلعت بتاعي جبت الخرزانه ونزلت علي طيزه لحد ما جابت دم زقيته برجلي وقعته ومسكت حلمه بزازه بايدي واقعدت اشدهم لفوق وهو عمال يصرخ ااااااااااااه اااااااااااااااااااه مراتي قالتله ايه ده في حاجه غريبه بين رجليك اصبر هموتها قلعت جزمتها وبكل طاقتها وطرااااخ علي بضانه صوت بصوت عالي ااااااااااااااااااااااااااااااااه قلعت البوكسر بتاعمي وحطتهوله في بؤه وقولتله مسمعش صوتك يا خنزيره جبت شريط لزق ولزقت بؤه وفيه بوكسري علشان ميطلعش وعشان ميطلعش صوت تفيت علي وشه وقولتله انا هعلمك ازاي تضايق مراتي يا خول ومراتي قالتلي لا سيبهولي ونزل علي بضانه بجزمتها شويه لقيتها قامت وداست علي بضانه برجليها وقالتله دول مش للي زيك وهي عماله تدوس وتفعص في بضانه فجأه لقيناه نزل لبنه مراته قعدت تضحك اكتر وقالتله دول بس هما دول كل اللبن اللي عندك مش قولتلك دول مش للي زيك انا هخليك تنزل لبن تاني وبدأت تحط صباعها في طيزه بقلها صباع واحد مش كفايه قالتلي عارفه وبعدين دخلت صباعين شويه شويه ودخلت التالت وفضلت كده لجد ما دخلت ايديها كلها وهو عمال يصرخ من المتعه والالم وانا كنت مبسوط ان مراتي في قمه سعادتها وفضلنا حوالي 3 ساعات علي الوضع ده لحد ما مراتي قالتي انا تعبت خلاص خليه يروح قولتلها لسه طلعت تليفوني وصورته فيديو وقولتله لو فكرت انك تتمرد يا كلب او متخدمناش تاني هفضحك وهخلي طوب الارض ينيكك بدأ يعيط ويهز راسه موافق فكيته وقولتله روح والمره اللي جايه تعالي بقميص نوم يا شرموطه ممسح دموعه وقالي حاضر لبس هدومه ومشي ومن ساعتها كل اما نزهق انا ومراتي نجيبه نفشخه ونتسلي اتمني تكون القصه نالت اعجابكم