قصص سكس ساد – قصتي الحقيقيه مع الملكه رهف الساديه – موقع مترجم


اهلا بكل اعضاء موقع مترجم الكرام احب اعرفكم بنفسي انا شادي 24 سنه من القاهره خريج هندسه اعمل في احدي الشركات الخاصه جسمي رياضي قمحي (اسمر) من عائله ميسوره الحال علاقتي بالجنس كانت طبيعيه وبما اني مدمن جنس, ليا علاقات كويسه منها صحباتي ومنها الشراميط الي بيبقي هدفهم الفلوس وكان بيسعدني في ده ان زبي, كبير واحترفت بيه النيك والفلوس زي ما قلتلكم اني من عائله ميسوره اسف علي الاطاله في المقدمه الحال نتدخل في الموضوع في يوم كنت في البيت واعد علي اللاب تب بتاعي شديني بيدج علي الفيس عن الساديه اتشديت اي للفكره بدأت ادخل واقرأ البوستات والتعليقات يعني ايه سليف يعني ايه ماسترز وبدأت اعمل سيرش علي جوجل واقرأ عن الساديه وايه هيا الساديه وتعمقت كتير في الموضوع بس لقيت انه من المستحيل اطلب ده من صحبتي الي علقتي بيها جنسيا طبيعيه ولا حتي من ركلام خوفا علي سمعتي فا قررت علي طول اني اعمل اكونت باسم مزور علي الفيس بوك زي اسم (شادي) الي انا مسمي نفسي بيه علي المنتدي هنا وبدأت رحله البحث عن ملكه تشبعني رغبتي وميولي الجديده واشبعها باطاعتي واخلاصي لها وبسريه بس بصراحه كانت رحله مأساويه وصعبه فضلت اكتر من 3 اشهر اقابل الي عوزه تفضل علاقتنا محدده علي الفيس والشات والي عوزه تجرب بس خايفه من التجربه الحقيقيه وبتوع كروت الشحن الشحاتين النصابين وعلي كل للون شوفت لحد ما في يوم لقيت اضافه ومع بدأ المحدثه حسيت بالجديه في التعارف واتعرفنا علي الفيس واستريحنا لجديتنا في الكلام كان اسمها الي هيا مسميها لنفسها رهفعمرها 27 سنه مطلقه وساكنه في مصر, الجديده ده الي عرفتو من اول يوم واتكلمنا علي الموبايل واستريحنا اكتر لبعض واتفقنا تاني يوم نتقابل في كافيه في مصر الجديدهدخلت وطلبت قهوتي ومستني اقابل حلم مولاتي واعد بفكر في شكلها والي هيحصل وهي, فعلا هتيجي ولا لا لقيت تليفوني بيرن رديت انا : الوو ايوه يافندم اخبار حضرتك هي: هو انت لابس قميص لونه ازرق مش كده انا : مظبوط كده يافندم هي: طب بهدوء كده انا اعده في الترابيزه الي وراك …. ماتبصش . اعمل انك داخل التويلت واكنك تعرفني وشفتني بالصدفه وسلم واطلب من الويتر ينقل قاهوتك لعندي انا : تحت امر حضرتك يافندم قومت وعملت زي ما طلبت مني, سمو الملكه بظبط كانت ضربات قلبي سمعها بدق من الفرحه والخوف في نفس الوقت اوصفلكو سمو الملكه رهف, هي جمالها طبيعي جسمها كيرفي طولها حوالي 170 ووزنا حوالي 75 وسطها صغير وصدرها تحفه ومشدود وطيظها كبيره مواصفات عالميه كانت لابسه قميص ابيض وبلزير اسود وبنطلون اسود ديق وشعرها اسود ليل زي الحرير المهم اعدنا واتكلمنا بصوت مش مسموع وعرفت انها لسه راجعه من الشغل وانها كانت اعده من قبل ما اجي وشفتني انا داخل وشكيت ان اكون انا ولما اتصل وانا الي رديت اتأكدت المهم فضلنا اعدين في الكافيه نتكلم ونتعرف اكتر ونتضحك وكنت قربت انسي اني الملكه وانا الكلب بتعها من هزرنا وضحكنا روح الفكاها الي عندها بس كنت بتأكد من ساديتها في من نظرتها في بعض الاوقاتقلتلي يلا قولتلها علي فين ما احنا اعدين بصتلي حتت بصه وقلتلي مابقولش الكلمه مرتين في ثواني طلبت الويتر وحسبت واحنا خرجين من الكافيه قالتلي معاك عربيه قولتلها ايوه دي عربيتي قلتلي طب سيبها هنا وتعالي ماشيه هي قدامي لحد ما وقفت قدام عربيه وقالتي بنبره امره خد سوق وادني مفتحها قولتلها تحت امر سموك وجريت افتح لها الباب لقيتها بتقولي بصوت امر وواطي علشان محدش يسمعنا الباب الي ورا طبعا يا حيوان نفذت وفتحت الباب الي ورا وركبت وبدأت اتحرك سألت سمو الملكه علي فين سموك قالتلي علي العنوان وانا طلعت عارفو لاني من سكان منطقه قريبه منها واحنا في الطريق قالتي بص يا حيوان انت انا عوزاك تفضيلي نفسك من دلوقتي وتقفل تليفونك احنا انا هخدك معيا البيت وانت من النهرده خدامي الخاص وسواقي الخاص والكلبي الوفي والي اقوله كلام لا نقاش ولا جدال فيه مفهوم قولتلها مفهوم سموك وصلنا العنوان قالتلي الي علي يمينك دي عمارتي انت هتنزلني هنا وهتركن العربيه وهتطلع الدور كذا شقه كذا قولتلها تحت امر سموك نفذت كل الي قالتلي عليه طلعت لقيت باب الشقه مفتوح دخلت وانا متردد وقلقان شويه سمعت صوتها بتقول اقفل الباب وراك نفذتودخلت علي مصدر الصوت لقيت سمو الملكه اعده علي كرسي في نص الرسيبشن وحطه رجل علي رجل ومولعه سيجارهانا عجبني اووووووووووي المنظر ده ووقفت قالتي اقلع كل هدومك وانزل تحت جزمتي انا سعتها كنت محتاج فعلا اقلع كل هدومي لان زبي كان هيفرتك البنطلون من المنظر والاثاره .
بعد ما قلعت هدومي كلها قدام سمو الملكه ونظري في الارض ليس كسوف ولكن خضوع لهيبتها سرقت نظره لملكتي وهي تتفحص جسدي ورأيت نظره اعجاب باجسدي وحجم وزبي وخضوعي وطاعتي لأوامرهانفذت ما قالت وركعت تحت اقدام سمو الملكه وبدأت التقبيل في حذائها الاسمر اللامع ذو الكعب الطويل فامرتني بالحس وليس فقط التقبيل فافعل وبدأت اللحس في كل جزء في حزائها قالت قالعني الجزمه ياحيوان وبوس رجلي فابدأت انفذ ووجهت لي قدمها الاخري علشان اقلعها الجزمه التانيه واذا بامولاتي تتألم وانا اخلع لها حذائها الاخري فالطمتني لطمه علي وجهي وضربتني باقدمها في وجهي وقالت مش تحاسب ياحيوان براحه واعتذرت لها انا اسف سموك مش قصدي قالتي بوس, وانهمرت في التقبيل واللحس لأجمل قدم شوفتها في حياتي وكنت في قمه اثارتي وكنت اسرق النظر لمولاتي فاتضربني بالقلم وتقولي متبصش في في عيني يا حقير وانت تحت رجلي ولكن كنت اري في عينها السيطره والشعور بالفوز والسعاده لما افعل من خضوع وفضلت ابوس واللحس لحد ما زقتني بارجليها في وشي وقالتلي بس كفايا كده انا هروح اخد شور وعقبال ما ارجع تروح علي المطبح وتحضر الاكل الي في الثلاجه مفهوم قمت بوست رجلها وقولتها مفهوم تحت امر سموك لقيتها بتقولي هو انا هروح لحد الحمام علي رجلي ولا ايه ياكلب انت قامت اعده علي ظهري كأني فرس وقالت لي اتحرك الحمام هناك واتحركت علي اربع ايدي ورجلي ووصلت سموها وقبلت قبله الوداع علي اقدامها قالتلي يلا غوز اعمل الي قولتلك عليه رحت حضرت الاكل وانظرت تحت طاولت الطعام امام عرش مولاتي علي اربع سمعت صوت مولاتي بتنادي انت يا حيوان جريت ليها لقيتها في غرفتها تسرح وتصفف شعرها الحرير امام المراه وبصوت عالي خلصت تحضير الاكل قولت تمام يافندم حصل والاكل علي الطاوله الخاصه بالطعام قالت : بس بص كلب انت طول ما انت في حرم مولاتك اعرف ان اي مكان هتتحرك فيه هنا هيكون علي ظهرك مفهوم قلتلها : مفهوم سموك اسف علي سوء الفهم قالت: لا من غير عقاب اسف مالهاش طعم وبدأت حفله الضرب باقلام وبارجلها حتي اكتفت واانا احاول ان ابوس رجلها واعتذر انا اسف مش هعمل كده تاني خلاص ارحمين كفايه ضرب انا مكنتش اعرف قالتلي : انا قولت مابقولش الكلمه مرتين انتهت حفله الضرب وتقبلت مولاتي اعتذاري قالتلي : انا هرحمك بس علشان ده اول يوم ليك واول غلطه ليك يلا ناكل سوي وركبت علي ظهري وبدأت اتحرك لمكان الاكل وقامت وجلست علي الكرسي وفضلت تاكل وترميلي الاكل علي الارض وتقولي كل بابقك اوعي تستخدم ايدك وبصراحه كان الموضوع صعب بس ممتع خلصت مولاتي اكل وركبت علي ظهري وقالتلي يلا يا حيوان وديني الحمام اغسل ايدي وعملت الي امرتني بيهخرجت من الحمام ركبت علي ظهري وقالتلي روح علي السرير عوزه اريح شويه عملت الي قالتلي عليه وامرتني اني اروح اخد شاور انظف نفسي الني كنت اتبهدلت من الاكل وانا بكله من علي الارض ومابستخدمش ايديوخدت الشور ورجعت لمولاتي علي غرفتها وجلست بجانب السرير اقبل في اقدامها والحس ما بين اصابها وهي نائمه علي ظهرها قالتلي خد يا حيوان اقولك